Arkadaşlar bir ay önce ananem yoğun bakımda videolarını falan gördükçe kafama yanma hissi olmuştu ve gitti kalbimin üst köşesi yani koltuk altının hizasının da böyle et ezilmiş hamlaşmış gibi ağrı yanma olmuştu sonra bacak kol falan sırayla uyuşup karıncalanıyordu kalp doktoruna gittim kalp atışım stres yaptığın için yüksek hissediyorsun bir sorun yok dedi nörolojiden beyin emar cekındım sonuçlar temiz doktor psikilojık üzüntü stres dedi çok şükür bir haftadır uyuşma çarpıntı yok ama bazen kalbimin oraya ağırlık çöküyor zor nefes alıyorum gibi kalbimin üst köşesi acıyo üstüne yatmısım gibi böyle olup geçen var mı gerçekten güzel şeyler duymaya ihtiyacım var farklı şeyler yazmak isteyenler yazmasın etkileniyorum cunku