Bebeğim 3 aylıktı ayrı yaşamaya başladık babası kızımı aldı götürdü birden kaçırdı gibi yani ben yoktum annemdeydi kızım benim dışarda önemli bir isim vardı annemden kaçırdı yani şimdi yine ayrıyız 15 aylık görmeye geliyor ama gitmiyor çok ağlıyor daha onu görür görmez yapıyor bunu travmami kaldı acaba