AslanAnnesii12 Kızlar kızlar benim oğlum 27 aylık. Biliyorum çok linç gelecek ama iştahsız bir bebek olduğu için hep ben yedirdim belki biraz daha fazla yer diye. Ama 1 haftadır kendi yesin diye uğraşıyorum yok çatalı kaşığı almıyor bile eline napıcam ben yaaa
Pamukhanim_ AslanAnnesii12 benimki 14 aylık ben çatalı tutup bir tanede kendime getirip hadi bana yedir bakalım diyorum sonra sıra sende hadi kendin ye diyorum bazen işe yarıyor sizinki büyük belki böyle oyun şeklinde yapar
birminnakannesi06 AslanAnnesii12 kızımda 30 aylık iştahsız bende kendim yediriyorum yoksa aklına yemek gelmiyor kilo veriyor.
gkt300_ AslanAnnesii12 bana yedir hadi diyin. Bir sana bir bana bir babaya seklinde. Ekrani kapatin yemek zamani yoksa yemez
Susamtanesimoms AslanAnnesii12 ayyy seni lincleyen beni napsın 😅 40 aylık kızım son 1 haftadır kendi yiyor tabi savaşlar veriyoruz ama bu aya kadar çatal kaşık kullanmasını biliyordu o yüzden çok sorun yaşamadık dünden beride telefon yasak yemeğini bitirince yarım saat acıyorum o kadar zaten 1 yaşından sonra telefonla filan yemek yiyordu oda süreliydi bakalım iki gündür onada veda ettik zaman ve sabır pes etmeyin ödüller koyun
aselkussum AslanAnnesii12 size yada oyuncaklarına yedirtin bizde bı kaç gündür rol model gibi yapıyoruz oyuncak bebeğimizi besliyoruz kendi yemiyo ama olsun en azından kullanmayı öğreniyor
Dedektifgadget AslanAnnesii12 27 aya kadar hiç kendi yemesine teşvik etmeniz mi en azından kahvaltı köfte tarzı şeyleri Köfteyide siz mi yediriyorsunuz?
AslanAnnesii12 Dedektifgadget hayır o tarz şeyleri kendisi yiyor mesela makarna vs kendi yiyor. Ama çorba sulu yemek ya da pilav tarzını ben yediriyorum maalesef