simseklivekalpli myybabyy dün sınav yapmış sınava göre seçmiş. Geçen sene de öyle yaptı geçen sene seçilmemişti. Başarılı bir çocuk ama ultra zeki kesin kazanir diye bir beklentim yok. Sorulara hazırlıklı olsun daha kolay yapsın diye alsam mi diye emin olamadım.
simseklivekalpli KendiEvimdeDeplasmandayim sayılı kisi seçiliyor aslında her sınıftan ama belki başka bişey vardır orada
KendiEvimdeDeplasmandayim simseklivekalpli tam bilmiyorum karıştırıyorumdur belki. Başarılar diliyorum 🌸
simseklivekalpli Mariposa kuzu olay haydi yapacaksın kesin falan değil sadece soru mantığını anlaması, orada görünce şaşırmaması için emin olamadım
Demett_k simseklivekalpli bu sene LGS ye girecek zaten. Akşam 5 de çıkıyo okuldan ordan bilseme geçiyo saat 8 buçukta geliyo eve. Çok yoruluyo. O yüzden ders çalışmaya fırsatı kalmıuo. Ondan dolayı gitmiyor. Ama önceki senelerde de çok verim alamadık.
simseklivekalpli [silindi] aynen o yüzden zaten. Yoksa ödevleri zor yapıyoruz bide onu çıkarırsam evde isyan çıkar 🤣
alpaslanmom_ simseklivekalpli zor bir sınav değil çalışmadan bile başarılıysa yapar benim sınıfım 35 kişilikti sadece 5 kişi gitmiyordu sınıftan sadece bilseme düşünün
[silindi] simseklivekalpli bu sinav calisarak kazanabilecegi bir sinav degil. Benim oglumda 1inci 2inci 3uncu sinifta bilseme genel yetenekten seçildi. Set almadim