4-5 aylarda leke leke geldi 6. Aydan itibaren regl olamaya başladım 10. Aya gireceğiz. Ama her ay 10 gün ileri gelerek oldum yani düzensiz belki kendi çapında düzenli. Bende bu reglde ilk defa mide bulantısı yaşıyorum. Böyle olan var mı ? normal mi ?