kbraelzn 3 yaş okula başlamak için iyi bir yaş, ilk kızım o yaşlarda başladı, üç sene kreşe gitti çok memnun kaldım ben. İkinci çocuğumu da o yaşlarda vermeyi düşünüyorum. Bebeğiniz ne kadarlık? Kendinizi hazırlamanız gereken başka bir durum var, okula başladıkları sene çok sık hastalanıyorlar ve kardeşine de bulaştıracaktır. İki hasta bebekle ilgilenmeniz gerekecek. Büyük kızım ilkokula gidiyor şu an, onun bağışıklığı artık güçlendi ama onu hastalandırmayan ya da hafif atlattığı şeyler kardeşini hasta ediyor. Daha on beş günlükken hasta oldu ufaklık🫣