[silindi] kolik bir bebegim vardı dört ay hergun acile gidiyorduk hiçbir damla ise yaramadi yurt dışından bile ilaçlar getirdik masajlar havuzlar neler denedik en son rastgele bı ilaç daha denk geldi arkadaşımda ondan verdim dört gün ve baktım rahatlamaya başladı ve şuan hiç gazı yok ama suruba devam ediyorum ek gıdaya geçtiğimiz için şurubun adı aguline tavsiye ederim bir çok arkadaşıma da tavsiye ettim ise yaramış inşallah sizinde işinize yarar sağlıcakla büyütün yavrunuzu inşallah