15 günlük bebeğim memeyi kavrayamıyor gögüs ucum da yok uc aldım gün içinde 2-3 kere o şekilde emiyor ne zamana tam kavrar acaba? Gün içinde sağıyorum Philips avent biberon kullanıyorum 60 cc sağıyorum içiyor yeterli mi? Kaç saatte bir kaç cc vermem lazım? 2 kere de mama içiyor 30 cc yapıyorum bebelac gold yeterli mıdır bilemiyorum sizler nasıl yol izliyosnuz çok gazlı zinco kullanıyorum. Sağarak ne kadar süre beslediniZ