deryaberenn Doktor bana bebeklerin her hareketine takılmayın demişti o günden beri kafam rahat çünkü neyi neden ne için yaptığını düşünmekten kafayı yiyor insan yapıyorlar yani kendini de yırtsan yapma diye yapıyorlar
gg3848 momas ay çok tatlı yiyecegim normal bence ya melek de görmüş diye de yorumlayabiliriz ama bence çocuklar bunu oyun olarak da yapıyorlar
gokcemevaa momas yeni öğrendiği bir hareketse tekrarlıyorlar. Bizimki de geceleri oturup alkış yapıyor by by gel gel yapıyor 😂