rab25 Merhaba anneler ek gıdaya 5.5 ayda basladik ama öyle iştahlı yemiyor hic yaptigim mamaların ancak yarisini yiyor o da zar zor normal mi boyle olmasi suan 6.5 aylik hic yiyesi uok gibi boyle mi olcak oglum istahsiz mi olcak acaba
3kedili2bebekli rab25 yarısını bile yiyorsa çocuk istahlidir tadım ayında daha 1 yemek kaşığı belki yer belki yemez zorlamayın o zaman iştahsız olur
gulgnl rab25 Allah seni kız 😂daha ne istiyorsun tadım yapacak sadece bu aylarda annesi sonrasında alışacak yemeye bende sizin gibiydim şimdi kendime gülüyorum 😂bi tatlı kaşığı bile kafi bu aylarda hiç takılmayın🫶
efeeannesi Ben çorba falan yapıyorum sebzelerden baya yiyor acaba cokmu veriyorum ama istiyor çok istekli
3kedili2bebekli rab25 evet hiç zorlamaya gerek yok çünkü zaten inanın doyuyordur benimkiler 8. Aya kadar 1 tatlı kaşığından fazlasını yemediler şimdi 2 yasindalar 4-5 yemek kaşığı yiyorlar bünye o kadar çünkü kiloları boyları da gayet iyi 😂
efeeannesi rab25 aynen bncede bugün mesela balkabakli çorba yaptım bayıldı resmen bitti diyorum ağlıyor 😂