Bende doğumdan sonra başladı. 7 aydır boğazımda balgam var ve sürekli yutkunuyorum, sesimi açmak için boğazımı temizlemek zorunda kalıyorum yoksa kısılıyor. Ancak nedenini doktorlar da bulamadı. Farklı şehirlerde birçok doktora gittim, sebep ne öğrenemedim