Oğlum 2 ay 27 günlük dün aile büyüklerinden birisi onu sevdi ama çok yüksek sesli biri çocuğum da korktu alamadım da elinden vermedi de hemen çocuk çok ağladı biraz da ağzı kayar gibi oldu ama emin değilim şu an bi anormallik yok uyudu yedi güldü ama zor sakinleşti ve korktu ya çocukta kalıcı bi şey olur mu ? Drye gitmeli miyim?