Durumunuzun iyi anne olamamakla değil , bunalımda olmakla ilgisi var . Kötü anne olsanız bunu dert edip , buraya konu açıp çare aramaya calismazdiniz diye düşünüyorum.
Zaman dediğiniz çok çabuk geçiyor , 2 yada Max 3 sene sonra çocuğunuz bambaşka bir durumda olacak . İsteseniz de size bağımlı , suanki gibi olmayacak yani. Daha bireysel takılacağı günler hızla gelecek emin olun.
Varsa bir aile buyugunuzu çağırın arada , 1 saat kendinize vakit ayirmak bile çok fark yaratır .
Sizi çok iyi anlıyorum çünkü bende desteksiz büyütüyorum çoğunlukla . Bazen gün içerisinde tuvaletimi bile tutuyoruk gidemiyorum , çok bağımlı bir çocuğum var . Ama geçecek diyorum cabalarimizin sonunda cicek gibi çocuklarımız olacak 🌺🤍 bazen insan kendini dünyadan silinmiş gibi hissediyor , hicbirsey hakkı yokmus gibi . Hayat görevden ibaretmis gibi . Buda bunalım getiriyor . Kendinize günde. 1 saat bile olsa yanlız geçirebileceğiniz bir zaman ayırmanın bir yolunu bulun . Çok fark edecek.