gulguzel Eğer anne sütü almıyorsa ve kilo alımı yavaşsa 5. Ay civarı başlatabiliyor doktorlar. Normalde doğumdan 180 gün sonra başlanır. Hiç endişelenmeyin. 3 gün kuralı da artık alerjen gıdalar dışında geçerli sayılmıyor. Ben uygulamadım alerjenler dışında. Siz yine de doktorunuza bir danışın aklınıza nasıl yatarsa öyle devam edin bence