Sedaauykucu Merhaba yenidoğan annelerim nasılsınız 🫶🏼Biz uzun süre memede kalma, sık sık meme için uyanma uykusuzuz🥰 bir de meme uçlarım yara oldu emzirme de sancılı 😔 gaz sancıları henüz tam başlamadı. Sizde durumlar nasıl? Gelin dertleşelim 🫶🏼
deroscay Sedaauykucu Ne zaman vermeyi düşünürsün bilmiyorum ama mutlaka emziğe alıştır inan ki çok rahat edersin. Çok geç vermeye başlama emzik vermezsen herşey cok daha zor oluyor. Bizde 4 gün sonra 3. Ayımıza giricez inşallah göğüs ucu yaraları içinde lansinoh krem öneririm iyi gelir.
mevamomm Sedaauykucu Ağlamak istiyorun meme uçlarım hep yara emzircem diye aklım çıkıyor siz ne durumdasınız düzeldi mi göğüs uçları ya da alıştınız mı duruma alışsam bile olur yeter ki geçsin şu işkence
gizemokur Sedaauykucu hala göğüslerin yara mı bilmiyorum ama ayva çekirdeğini küçük bi kavanoza koy üzerine azda zeytin yağı veya su bunu dolapta beklet bir gün kıvamı krem gibi oluyo onu sür çok rahatlatmıştı beni yıkamadan da emzirebiliyodum doğal olduğu için emerek uyutma işi sıkıntı ama oğlum 13 aylık hala daha emerek uyuyo sürekli emmek için uyanıyo geceleri başta emzik verme meme reddi olur diyenleri dinlediğim için o kadar pişmanım ki bende çocukta yıprandık geceleri ne o ne ben kesintisiz uyuyamıyoruz en kısa sürede emzirmeyi kesmek istiyorum o zaman düzene girer belki ama nasıl uyuyacak bu sefer ondan korkuyorum
Sedaauykucu deroscay alıştırmaya çalışıyorum ama atıyor memede uyumak emerek uyumak istiyor. Nasıl alıştırdınız
hcrclk Sedaauykucu benim kızım da emzik istemedi. Şu an 4 aylık vermek için de asla zorlamadım. İlk doğduğunda memede uyuyordu sonra yerine alıyordum. Bir süre sonra omzumda pışpışlayarak uyutmaya başladım. Huyları çok değişiyor. Benimle temas halinde olmak istediğinde hala memede uyuyor. Bence emzik çok şart değil emmiyorsa zorlamayın bir şekilde uyuyorlar çünkü.
deroscay hcrclk Ya ben uyuması in değilde dışarıda durması ıcın istiyorum en cok dışarıdada cok emmek istiyor çünkü benı gazlı bır bebek biraz ama bakalım görücez neler olucak olması gerektiği gibi olur inşallah evet sağolun ☺️🩷
Sedaauykucu hellow siz neler yaptınız? Emziği verince ağlıyor emmiyor memede uyumak istiyor. Tecrübelerinizden faydalanabilirim bugün de 1 saat uyumadı yerinde kalkıp memeye geliyor hep geceden beri böyleyiz
hellow Sedaauykucu Canım merhaba öncelikle kızım meme reddi yaptı doğduğundan itibaren.İlk gün emzik verdim ve uyuturken yine emzik kullandım .Genelde biberondan sonra uykuya daldığından zamanla emzik de istemedi.Uykusu hep 21 civarı oldu .Şimdi 3 buçuk aylık ve yine aynı tutmaya çalışıyorum çünkü artık ne kadar yorulursa o kadar kesintisiz uyuyor.Mesela dün sabaha kadar uyanmadı.İlk aydan itibaren kakayı nadiren yaptı .Hatta şu an mama takviye ediyorum yine sekiyor.İkinci ay ise gündüz uykuları daha düzensizdi yine de yorulduğu için gece iyi uyudu.Gece uykularında şimdiye kadar hiç sorun çıkarmadı bunun en önemli etkeni ise meme emmiyor olması.Kiz kardeşim emzirdi ama pişman çocuk 15 aylık ama hala emzik niyetine saat başı kalkıyor.Baya mahvoldu anliycağn.Biberonla gidiyorum ve hani biraz kendime kıyabilen biri olsam ikinciyi de yaparım .Eşim de çok destekçi zaten mutfakta.Şimdi benim olayım bu şekilde .Ben emzircem hayır dersen de o senin bilceğin şey gece uyandığında biberon ver derim.İyi bir sağım makinesi hayat kurtarır.Benimki wee baby elektrikli.Bu arada emse yine mi biberon kullanırdm aynı sana dediklerimi yapardm memeyi nadiren verirdim hatta.Bebek bakımı eğer ki gurbetteysen çok daha fazla zorluyor.Anne mutluluğu bebek mutluluğu.:)
Sedaauykucu mevamomm mesajınız görünce girdim 25 kasımda atmışım bu postu bebeğim suan 50 günlük. Hep memede olma uykusuzluk devsm ama güzel haber gögüs ucu yaraları yok ya tutmayı öğrendi ya da göğüsler alıştı 🥰 1 aydan sonra azalmaya alışmaya acısız emzirmeler geliyor lansinoh her emzirme sonrası sürün ve sütünüzü sürün havalandırın ben de cok ağlardım dişimi sıkardım ilk tuttugunda çocuğu ittirmemek için memeden 😔 çok şükür bitiyor sabır hep lansinoh ve süt sürme bu ikisini yaptım
mevamomm Sedaauykucu göğüs ucu yaraları olmasa diğer şeylere alışabilirim inanın yürüyemiyorum bile ağrısından ecüş bücüş geziyorum tenime atlet değdiği an canım acıyor ekstra bir şey yapmadınız dimi bebeğin tutuşuyla ilgili kendiliğinden alışılıyordur belki diye bekliyorum mama veriyorum günde 2 kez çünkü doymuyor yanlış tutuş yaptığımız için bir kaç kez memeyi veriyorum tekrar çıkartıyorum bir daha veriyorum derken iyice tahriş yapıyoruz inşallah alışır meme ucum bu duruma valla emzirmekten korkuyorum
Sedaauykucu mevamomm evet çok haklısınız ben de emzirmeye korkardım çok acırdı gözümden yaş gelirdi ilk tuttıgında. Evet muhtemelen doğru tutamıyor ama ilkten naparsanjz öyle olıyor kahverengi kısmın büyük kısmı ağzında olması gerekiyor bir de philips avent koruyucu kalkan kullanın degerse çok acır zaten göğüs ucuyja kıyafet temas etmesin
mevamomm Sedaauykucu göğüs kalkanı kullanıyorum valla yoksa dediğiniz gibi canım acıyor sonradan kendi mi öğreniyor tutuşu nasıl oluyor ya valla yoruldum
Sedaauykucu gizemokur bizimki emziği bazen tutuyor bazen tutmuyor 2 aylık olacak. İnsallah bırakmaz o da izin versem memede uyumak istiyor çünkü. Biz suan mecbur gece de emmeye uyanıyor çok küçük ama sizin alışkanlıktan muhtemelen gece su vs başka bi şey sunsanız belki birkaç güne alışır kabul eder zordur belki bilmiyorum tabi de burda emziren birkaç kişiyi gördüm gece emzirmesini kesmiş birkaç gün zor olmuş dediğiniz gibi güzel uzun bi gece uykusu da lazım ona suanda