3 ay 3 günlüğüz 3.aya girer girmez biberon reddimiz oldu asla yemiyor burda bi çok post okudum ama olmuyor kaşıkla enjektör ile uykuya dalış sırasında ama yok içmiyor sabahın 4 ünden bellidir aç saat 11 oldu sadece ağlıyor tecrübeli anneler siz n’aptınız biberon reddine ?
Bu ara biberonumuz avent 3 numara başlık başlıkla ilgili bir problem yok çünkü 2. Ayından belli aynı başlık bugün biberon değiştiririm dedim lansihon nasıl sizce ?