Taftafgiller https://hizliresim.com/qsn4eth 5 gün gecikmesi var iki gün sonra bidaha yapmış böyle çıkmış aynısı gebelik var mı kimyasal olabilir mi iki gün sonra yapılan test daha da belirgin olmazmıydı ( bebek istiyor)
Bebee Taftafgiller kimyasal olduğu burdan belli olmaz. Çok hafif çizik var gibi gidip kan tahlili verirse daha netleşir
Taftafgiller Bebee Evet bende öyle dedim ama iki gün sonra beta arttığı için daha da kırmızı olması gerekmiyor mu
gizem2716 Ben reglime 1 hafta kala bu şekilde öğrendim gebeliğin başlarında sanırım bu şekilde çizgi veriyor kav verin
Taftafgiller gizem2716 Eltimin testi bugün 5. günmüş bende var dedim bugün acilde kan verecekmiş inşallah vardır