coffee 45 günlük bebeğim var bazen sadece kahve içmek için zamanım oluyo sizlerin kaç günlük aylık bebişler zaman ayırabiliyomusunuz kendinize
ZeydsMom coffee 23 aylik ve 6 aylik bebeklerim var daha simdi kendime zaman ayira biliyorum. Tek olunca ayiramiyordum 😄
Birkullanici coffee iki çocuğum var, okula gittiklerinde iki gün rahatım, sonra işe gidiyorum 3 günde çalışıyorum 😄
yasemin0000 coffee kahve derken 🤣ben duşa zor vakit buluyordum o zamanlar çünkü 30 dk da uyanıyordu 9 aylık oldu uyuyunca kahveye zaman kalırsa içiyorum 🤣
newwmommy coffee üç ay 20 günlük tempoya alıştım ama kendime eskisi kadar vakit ayıramıyorum duş almak için bile kocamı bekliyorum
3kedili2bebekli ZeydsMom ayy denk gelmişken sorayım büyük küçüğü oyaliyor mu yoksa boşa mı hayal kurmuş olurum 😂
emosss__ O dönem nefes alacak fırsatım olmuyordu şuan 21 aylık nefes alma dese alamam o kadar. Şaka bi tarafa 1 yaştan sonra daha iyi oluyor
acemibiranne7 newwmommy aaa bebeklerimiz aynı benim de 3 ay 21 günlük 🥹😍 nasıl gidiyor gün içinde neler yapıyorsunuz
Nacafa Oğlum 3,5 yaşında birlikte kafeye gidip kahvemizi içiyoruz. Tünelin ucunda ışık var geçiyor o hiç bir şeye vakit ayıramadığınız günler
sinek coffee Ben daha çok evime temizliğe vakit ayırıyorum düzen ve temizlik takintim var çok da keyif alıyorum bundan . Bebeğinle de ilgileniyorum evimle de kahve aynı sizin gibi ilk 1 ay içtim keyif yaptım. Ama bu daha çok keyif veriyor ☺️
3kedili2bebekli coffee 2 yaş ikizlerim var asla zaman ayiramiyorum önceden babaları ilgilenirken kendime bakım yapardım kuaföre giderdim kahve içmeye çıkardım ama şimdi bensiz hiç bir şey yapmak istemiyorlar kapıdan çıktığımı görseler kıyamet kopuyor kiyamiyorum babaları parka götürünce rahat ediyordum kış geldi 3. Yolda benim kendime zaman ayırma uzun süre daha nanay gibi 😂
surprizbebe coffee 13 aylık. Hiç ayıramıyorum resmen depresyona girdim. Desteksiz büyütüyorum gittikçe bana düşüyo ne olacak böyle hiç bilmiyorum. Küçükken daha kolaydı akşam uykuya yatırıp eşime bırakıp arkadaşlarla çıkıyordum. Şimdi akşam bi markete gitsem tüm gece uyumayarak beni kontrol ediyor sanki. Ağzımın payını alıp oturuyorum anlayacağınız
1durununannesi surprizbebe +1 babasında da durmak istemiyor bazen illa ben olacağım yerde oyun oynarken bile kucağımda oturmak istiyor bazı günler ok ama her zaman olunca yoruyor
ikiierkekkannesii coffee 75 günlük bebegim var cok güzel vakit geçiriyoruz doğduğundan beri disaridayiz 😅 kafe , sahil, avm , okul ben nereye o oraya 😅👌
Niyesordunbucevabi coffee Kendime ayırdığım tek zaman akşam 8 - 10 arası onun harici gün boyu çocuklarla koşturmaca 🤷🏻♀️
tsmutter Niyesordunbucevabi ben de akşam bu saatlerde ayırabilirim diye hayal ediyorum aylardır ama uyumuyor 🤣🤣🤣🤣
tsmutter Niyesordunbucevabi ben çooook yoruldum bazen poposunu pataklayasım geliyor uyumadığı için aaaaa