Arkadaşlar benim çocuğum yedi aylık ilk gıdaya beş aylıkken başladık ama ilk başlarda çok iyi gidiyordu şu an hiçbir şekilde yemek istemiyor yani o kadar zorla yediriyorum ki ve kilo alımı durdu yemiyor çok az emiyor diş diyeceğim herhangi bir belirti yok sadece çok huysuz ne oluyor biri bana açıklasın hiçbir tecrübem de yok anlayamıyorum