Merhaba kızlar.2 aylık bebeğim var ve sadece emzirerek besliyorum.Lu an yüz felci geçirdim ve 2 haftalık kortizon tedavisi almam gerekiyor.İlaç Kullanırken emzirmeye ara vermem gerektiğini söyledi doktor.2 hafta çok uzun bir süre değil mi 2 aylık bebeğim için.? Aranızda böyle ara verip tekrar emziren var mı? Ayrıca 2 hafta sonunda sütümün kesilmesinden de korkuyorum.😞😞 bu konudaki öngörülerinizi ve tecrübelerinizi merak ediyorum.Çünkü çok kararsızım 😓