Aslında uyanma gibi de değil ama 1-2 haftadır mesela kendini ordan oraya atıyor dalamıyor derin uykuya geçemiyor bir türlü. Uyku gerilemesi falan mı var acaba? Sizinkilerde böyle mi? Sabahı sabah ediyoruz yani gece hep üstümüzde dolanıp duruyor.
Uyanıp ağlama falan yok sadece dalamama sorunu var.