aleynanaz Bebeklerin en sevdiği mama reddetmedigi mama hangisi kizlar ben Aptamil prosyneo kullaniyorum az içiyor içmek istemiyor ya da pronutrayi daha çok seviyor ama o da Cok gaz yapıyor
gizememre aleynanaz Hıpp organıc combıotic kullanıyorum doğduğundan beri 15 aylık hala devam hiç gaz yapmadı kilo alımı falan da gayet iyi 🥰
cennetkusum16 aleynanaz 13 ay öncesinde Aptamil prosyneo sonrasında pronutra kullandım oda hastalık dönemlerinde. Biz 12 ncı ayda mamayı bıraktık ballı süt verdim gece uyumadan önce
cgdm18 Ben 5 ayına kadar aptamil conformil kullandım gaza bire bir yani bize öyle olmuştu kurtulmuştum gazdan şuan bebivita kullanıyoruz çok memnunum
elifmira2 Ben iki çocuğumda da sma confort kullandım gaz yapmadı hiç bir şekilde hem emziriyorum hem mamayla biraz destek veriryorum çok memnunum
busra44cavus elifmira2 bebeğiniz kaç aylık ?acaba mamayı ne ile veriyorsunuz ?meme reddi yaşamadınız mı ?
vitability07 Aptamil pronutra ve hipp combiotic gaz yaptı. Aptamil comformil kabızlık yaptı. Şu an sma comfort kullanıyoruz memnunum
lina12 Ummus-kaan gizememre merhaba yanlış anlamazsanız neden hala mama veriyorsunuz benim kızım da 15 aylık ama ben baya oldu mamayı bırakalı gece yatmadan önce içimin laktozsuz sütünü veriyorum içip uyuyor sabahta uyunınca veriyorum bilemedim benimde mi veremem gerek diye düşündüm
zerda_ Biz de SMA comfort kullanıyoruz ve en sevdiği mama diye bir şey yok bence her mama her bebekte aynı etkiyi göstermez
ceylinkardelen cennetkusum16 ballı süt için dış curugune sebebiyet verilebilir diyorlar benim yeğenime de bu şekilde ballı süt veriliyordu şuan dişleri hep çürük bundan dolayı mıdır yoksa genetik mi orasını bilmiyorum ama dikkat etmenizde fayda var bı araştırın isterseniz
aleynaderin1 aleynanaz Sma hiç sevmedi çocuk hepsini denedim bi babaygoat sevmişti ama çocuk teke gibi korkuyordu çok kusuyordu Aptamil pronatura içiyor şuan çoks evşyor diğer mamalar hep sıkıntı çıkardı sevmedi de bunu hem sevdi hem iyi geldi