cakallllll 23 günlük oldu ama doğduğundan beri asla hergun yapmıyor 5 gün oldu hala yok ıkınıyor yapamıyor gazdan ayrı huzursuz zaten sadece anne sütü alıyor doktora gitmrli miyim ne zamana kadar normal yapmaması
barismom cakallllll 10 güne kadar normal canım saat yönünde bağırsak hareketi var onu yap ben hep onu yaptım yapıyor kakasını 5 aylık olacağız biz demir ilacından kabız dert bitmiyor
barismom cakallllll uzun süre yapman gerekebilir katılaşıyor dura dura yumuşakta yapma bastır biraz korkma