buseatabay Bebeğimin hafif bi kabarığı vardı geçer diye düşündüm ateş alerji sonrası 2 tane olmuş gibi bu kabarıklık böyle nohut gibi birşey,hangi bölüme gitmeliyim? Başına gelen var mı
simseklivekalpli buseatabay enfeksiyon sonrasi lenf bezleri sisebiliyor. Çocuk doktoruna gösterin yine de, onlar gerekli görürse ultrason isterler
mlskgn buseatabay benim bebeğimde de hasta olduğunda kulak altı şişmişti ilk başta hafifti sonra büyüdü iyice çocuk doktoruna gösterdim ultrasonla baktı tükürük bezi iltihaplanmasından olduğunu söyledi hastalığı geçtikçe inermiş öyle de oldu gösterin bence sizde nolur nolmaz eğer o şişlikler bir kaç tane olursa sayısı artmaya devam ederse korkmalısınız demişti doktorum