Uşak merkezdeyiz her açıdan cok rahat bir sehir. Ulaşım olarak her yere yakin, kiralar normal, hayat cok pahalı degil, küçük bir sehir olmasına ragmen aradığın her şeyi bulabiliyorsun. İnsanları da cok iyi. İlçeler de durum nasil bilmiyorum. Eşim cezaevi jandarmasi. Oranın çalışma şartları da iyi. İlk tercihe yazmıştık biz uşağı ilk tercihte geldi. 1 buçuk yıldır burdayız. Olur da uzatma imkanımız olursa elimizden geldiğince uzatmaya çalışacağız çünkü gerçekten memnunuz