Arkadaşlar acayip bi haldeyim 19 aylık bebeğim var onunla uğraşmak yetmiyomuş gibi kaynanamla uğraşıyorum artık ne saygı ne sevgi tükendi bizde herşeyime karışıyo ev niye dağınık ev niye böyle cart curt öff gına geldi em sonunda gelme o zaman dedim niye burası benimde evim değilmi diyo ya ne yüzsüz kadın valla napacağımı şaşırdım 😒