bsbaby e bebekten normal mama sandalyesi almıstım içinede minder aldım kızım 2 yaş doldurmadan oturmak istemedi normal sandalyede oturdu bizimle 😀 o ayak apartato vs nedr bilmem de kızım 1 yas olmadanda yürüdü şuan 2. Bebegim kullanyor oda içinde çok oturmak istemyor bebekten bebege degsyor sahsen o kadr para vermeye gerek yok uzun ömürlü bişe degil ha dersen ki 2. Düşünyorum onada kaldırrım senn kararn normallerde iş görüyor ama