bsbaby bizde ikea kullanıyoruz oğlum 2 yaşında ve aşırı hareketli. Hiçbir şey olmadı çok rahat ve kullanışlı.şimdi kızım oldu onada kullanıcam. Annemlerde de yeğenimin ki var (ikea aynı marka) 9 yaşında şuan o kullandı, kardeşi oldu o kullandı, biz annrmlere gittiğimizde kullanıyoruz Sapasağlam dümdüz sil kullan çok kullanışlı.