clover4 10 gündür adet olmuyorum testi yapınca sonuçu tam anlamadım yakından bakınca bi pembelik var ama emîn değilim hamile olsam daha net bı çizgi olmazmıydı
Pamukhanim_ clover4 bence yok benim de 9 gün gecikmisti hamileliğimde damlattığım an ikinci çizgi çıkmıştı bişey görünmüyor gibi
hamcokelek33 clover4 kaç dk beklediniz? Uzun süre bekleyince testin sonucu doğru olmuyor zaten çizgi çıkıyor negatif olsa da