Dün akşam yemeğinde mantar pişirdim kanlıca mantarı bizim burda melki denir biraz fazla da yedim güzel olmuştu gece yatarken midem biraz kötü oldu kuscak gibi oldum sabah 5 te baya bi istifra ettim hala da içim yanıyor gibi başına gelen var mı köpek gibi pişmanin mantar yediğim için