eflinida merhaba, özellikle ilk çocuk da bu hataya düşmüş sürekli kaldırmıştım halbuki bıraksam 7 saat uyuyan bir bebekti. Bu rutin beslenmeyi bırakana kadar (emiyordu 2.5 yaşında bıraktık) devam etti maalesef gece sürekli uyandık. Şimdi oğlum oldu ilk 1 ay uyandırdım sadece o da kilo kaybı çoktu yoğun bakıma girecekti ondan. O günden beri uyandırmıyorum kendi düzenini kurdu. Kilo alma da asla sorun yaşamadık. Şimdi 5 aya girecek