Kızlar selam bebeğim 67 günlük. bugün bi öksürük başladı ve gece boyunca tekli olacak şekilde devam etti. Bazen iki kez oluyor. Büyük insan gibi bağırarak çok yüksek sesle bi de. Uykusunda da öksürdü. Öhöööööö diye bağırıyor birden. Boğazını temizlemeye çalışıyor sürekli. Ateşi yok burun akıntısı yok hırıltısı yok. Ben tükürüğünün boğazında kaldığını düşünüyorum ama aşırı salyası var. Böyle bir durumla karşılaşan var mı endişelenmeli miyim? Hastaneye mi götürsem ne dersiniz?