Huma_kus34 Aynı benim kızım da böyle 4 bucuk yaşında tuvaletini tutuyor son ana kadar sonra da koştur koştur tuvaletine gidiyor ama sonuç üzerine yapıyor yetişemiyor ama şu aralar anlattım çişini tutarsan apandisin patlar tutma geldiğini hissettiginde hemen git yap dedim karnında ağrır tutarsan dedim bunları deyince tutmamaya başladı hemen tuvalete gidio