Kızlar 16 aylık oğlum var 2 gündür geceleri sürekli ağlıyor yarım saatte bir kalkıyor şuan 1 saattir ayakta ve ne süt içiyor ne emziği tutuyor oyun oynamıyor sürekli devamlı ağlıyor bir şurup içirdim ama sormayın bütün apartman duymuştur yani çığırışını zorla şırıngayla verdim köpek dişi mi çıkaracak bilmiyorum önerileriniz nelerdir ne yapmalıyım eşimde gece vardiyasında evde yok uykusuzum ne yapıcam fikir verin acil