ElisaMom___ öncelikle merak etmeyin bunların hepsi geçecek. Muhtemelen bi sorunu var ya yürümeye eğilim ya bi rahatsızlık üşüme terleme vs eğer ne olduğunu anlamıyosanız muhtemelen diştir. Sabah uyku saatleri çok kısa olduğu için fazla yorgunluktan gece derin uykuya geçemiyor şuan. Muhtemelen derdi geçene kadar böyle devam edecek. Ama dişse 1 hafta sürüyor max. Köpekler ve azılar çok zorluyor genelde :/ çok zor durumdaysanız calpol rahatlatabilir. Ben yatırmadan önce diş fırçasıyla hafif dişlerini kaşıyorum o da etki ediyor. Sadece konuşmadığı için derdini söyleyemiyor ve sürekli size temas edip sorununu gidereceğinizi sanıyor. Uykusuzluğunuzu yorgunluğunuzu hissedebiliyorum, ama hepsi geçecek.. kocaman sarılıyorum sabredin lütfen..