fatos_senqoz Bebeğim 5 aylık sağlık ocağından demir ilacı verdiler arkadaşlar kullanlar varmı bu ürünü yada hangi ürünü kullanıyorsunuz bilgi verebilir misiniz
derinmavi57 fatos_senqoz sağlık ocaklarının ürünleri temiz değil ben d vitamini olarak ocean kullanıyorum demir de sidefer gayet güzel
monica50 fatos_senqoz d vitaminini doktoruma sordum sağlık ocağının verdiğine iyi fena değil dedi kullanıyorum. demir ilacını ocean microfer aldım sağlık ocağınınki her yeri boyuyor ve lekesi çıkmıyor
taliacim D vitamini ocean d3 400ıu demir ise Bestiron kullanıyorum sağlık ocağının verdiği içeriği temiz değil diye biliyorum
ciomomss fatos_senqoz sağlık ocağından aldıklarınızı kullanmayın derim. Ocean veya erbatab kullanabilirsiniz içerikleri oldukça temiz
dyann1 ciomomss vegaferon kızımda kızarıklık yaptı söyledik aile hekimine ve ebeye içeriği hep aynı değiştiremem dedi kullan dedi
user92642835096 dyann1 farklı bir demir damlası kullanabilirsiniz çocuk doktorunuza danışınıp. Bizde kanlı kaka yapmıştı sidefer kullanıyoruz şuan. Kızarıklık yapıyorsa bir tepki veriyor çocuğun vücudu demek ki.
ciomomss dyann1 böyle durumlarda kendi içimden geçeni kullanıyorum ben her zaman dinlemiyorum bir şeyin yanlış olduğunu hissediyosam
patlakprezervatif fatos_senqoz içindeki fısı kullanıyorum bir fıs üç damlaya tekabül ediyormuş üzerinde öyle yazıyor