Kızlar benım adetim 16 Ekim de oldu 3 gün kadar sürdü kasımın 5 de tekrar kanamam oldu oda 3 gün sürdü az az lekelenmeyle 4 falan buldu takvime göre dün de adet olmam gerekıyormus normalde benım 5 aydır duzensız ama bu kadar kısa süre olması tuhaf geldi sızce nedendır