1 aylik ve geceleri sadece en fazla iki saar uyuyor ve uyandiginda herzaman yemek istiyor
Doktorum iki saate bir ver dedi ama iki saat tutmam icin aglatmam gerekiyor aglayan bir bebek de dayanamam yapan oldumu hic Bebekleri aglatmak nekadar dogru ve geceleri hic uyuymuyor nasil davranicam billmiyorum