Caganunannesi Arkadaşlar merhaba oğlum 2 ay sonra 2 yaşına girecek konuşması geç olacak gibi söylediği kelimeler anne,baba,dede,bay bay,düt düt bi kaç tane daha var normalmi
etuerk Caganunannesi benim oğlumda 2 yaşından sonra açıldı 2 ayda ikili cümleler kurdu ama ben çok kafama takıp üzerine çok düştüm dil terapistlerin videolarını izleyip yapmam gerekenleri öğrendim o yolda ilerledim şükür sonuçlarını aldım
oylederler Caganunannesi benım kızım ocakta 2 olacak inşallah. Aslında bu dönemde en az 2 kelımelı cümle kurması gerekir dıye bılıyorum. Benim kızımın 5 yaşında ablası da var o yüzden dil konusunda iyi ama normalde 18 aylıkken 2 kelımelı cümleye başlamalı diye okumuştum
askbebegimmbenim Caganunannesi benim oğlumda tam 2 yaşında anne baba mama dede dada hadi hayır gibi kelimeleri var sadece sonradan açılacak inşallah çünkü ben çocuk doktoruna götürdüm oda aynı şeyi söyledi dil terapistine götürdüm evde bol bol konuşun dedi. Bakalım inslalah tez zamanda açılırlar
seizetheday Caganunannesi gayet normal bence bir kız ve bir erkek annesi olarak oğlum geç konuşmuştu belki sizinki kadar kelimesi vardı ama her şeyin farkındaydı ve kendini bi şekilde ifade edebiliyordu 27 28 aylık iken konuşmaya başladı şuan çok iyi konuşuyor kızım da 2 ay sonra 2 yaşında olacak o belki de yanında abisi de olduğu için bilmiyorum daha iyi abisine göre 2li cümlere geçti çocuk şarkıları dinletin söyleyin çabuk öğreniyorlar