Benim 2025 doğumlu 2 çocuğum için yardıma Yeni başvuru yaptım bazı evrak eksiklerim vardı o yüzden anca başvuru yaptım Ocak doğumlu çocuğum sorum şu bizim bu zamana kadar alamadığımız para birikir toplu mu alacağız yada başvuru yapılan tarihten itibaren mi bilgisi olan varsa beni bı aydınlatınn 💡😇