Gözünü korkutmak gibi olmasın canım ama bizimki hiç kolay olmadı 10 gün kök söktürdü gece uyanıp 1,5 saatten toplam 3 saat uyumuyordu önce su verdim su içip yattı 2 kere sonra gece emmeme olayına alışınca suda vermedim istemediği sürece su verincede alışıyor hep aynı saate kalkıyordu suyu içmek için 10 gün sonunda alıştı ama gerçekten zordu hatta sabah 6.30 a kadar emzirmiyordum alarm gibi 6.30 ta kalkıyordu zamanla onuda bıraktım kalkınca hemen kahvaltısını hazırladım sabah uyanma saatinide geçe çekmiş olduk