O1Anne bromekain şurup degil ama hap formülünü kullandım bende kabızlık yaptı kii bagırsak düzenleyici ve rahatlatıcı vadi olan ilaç. Eczacı vücudün ananasa toleransı olmayabilir dedi. Ama çevremde kullanan bi kaç kişi var onlarda işe yarayı ödem attırdı iştah kontrolü yapmış