Merhaba sevgili anneler
İki uyku yapınca erken uyuyor yine çok uyanıyor.
Üç uyku yapınca çok yatıyor yine çok uyanıyor.
Çok uzun yazıp kafanızı yormak istemiyorum.
Örneğin bugün 7 de kalktı dayanamadı 8-9 arası uyudu sonra durduramadım 11-12 uyudu. Tam akşam üstü 4 de uyuyacakken zile uyandı uyuyamadı ve 7 de uyudu. 8-9-10 olmak üzere saat başı kalktı. 2 tanesinde emdi 1 tanesinde kucakta salladım. Bu ve türevleri sorunları sürekli yaşıyorum.
7 de kalkıp 10-11,12 gibi uyandığı sonra 1-2,3 uyuduğu ve 8 de uyuduğu gün de oluyor ideal gibi görünse de bu gecelerde de saatte bir kalkmalar var. 6. Aydan sonra uykumuz bir bozuldu pir bozuldu. 3 saate bırakın bazı geceler 2 saate varmıyor. Kendisi komple kalkmasa da bazen kalkıp oturuyor ama ben sürekli uyanmaktan yıprandım. Emerek uyuyor. Desteği kesemiyorum gece gündüz tek bakıyorum uyku eğitimi verecek gücüm yok. Ufak tefek şeyler deneyebilirim ama var mıdır öneriniz, deneyiminiz? Şimdiden çok teşekkür ederim.