Kızlar oğlum 46 günlük anne sütü alıyordu falat çok az kilo aldığı için doktorumuz bi 10 gün kadar mama verelim bakalım sonuç ne olucak dedi . Aptamil vermiştim ilk doğduğunda bi kaç gün bi sıkıntı olmamıştı . Şimdi sma başladım 3 gün boyunca içti kakasını yapamadı 4. Gün çok az yaptı . Sanırım sma mamadan oldu . Tekrar aptamile mi dönmeliyim siz ne diyorsunuz?