Minikmisafirim Oğlum 2,5 yaşında çok az kelime kullanıyor Baba gel git gibi konuşsun diye neler yapabilirim ne tür etkinlikler uygulayabilirim ekran veriyorum hiç vermeyeyim mi kısıtlayayım mı bu konuda bilinçli annelerin tavsiyesine ihtiyacım var
[silindi] Minikmisafirim ekran vermeyin ev işlerine dahil edin bol bol konuşarak yapın bütün işleri, kitap okuyun sohbet edin
MamaUygarVibes Minikmisafirim hiç vermemek daha iyi tabi bu durumda ama kısıtlayarak yavaş yavaşta azaltabilirsiniz ekranı. Oyun kurabilirsiniz ben küçük aylarından itibaren legolarla oyun kurarım yada motor becerilerini geliştirecek oyunlar kurup sürekli ama sürekli biseyler anlatırım. Yani mesela örnek veriyorum hamurdan ekmek yaparız en başından anlatırım buğdayları onların biçildiğini falan maksat hem farklı kelimeler duysun hemde farklı farklı bir çok şeyi duysun öğrensin.
Elvinemine Minikmisafirim çocuğun kendisi isteyerek yapmalı .burda senin en önemli yapabileceğin tek şey bol bol oğlumla konuşmak.benim kız 18aylik çok kelimesi var maşallah.ekranada bakıyor insanlarla sosyelesiyorda herşeyi yapıyor bunun ekranla ve ya yalnız kalmasıyla alakası yok