Selam kızlar benim bebeğim 20 günlükten beri mama içiyor sütüm malesef üzüntüden stresten kesilmişti bunu aşmam da kolay olmadı. Sürekli sanki zehir içiriyorum bebeğime gibi hissettirdiler.
Sağlık ocağında bir ebemiz var maşallah her ay moralimi bozup gönderiyor en başta bağınız olmaz çocuğun bağışıklığı düşük olur diye canımı sıkıyordu. Şimdi de tamamen ek gıda vermeye çalış bence hiç mama verme diyor. Hangi sağlık çalışanı bunu diyebilir hayret içindeyim. Daha 6 aylık yeni oldu 2-3 haftadır tadımlar yapıyoruz. Verdiğin şeye göre bile sindirimi zorlanıyorken ben katı gıdayla tamamen bebeğimi nasıl zorlarım bu nasıl bir mantık çok sinirlendim
Mamada hiç birşey yok sırf şeker pos kilo diyor sabır ya