Selam kızlar sizlere bir konu hakkında danışmak istiyorum. 3.5 yaşında kızımın odası ayrı ama küçük kızım yer yatağında yatıyor ve 11 aylık. Odasını ayırmak istiyorum elbette memeden kesmyeceğim ki zaten çıt sesine uyanıyorum. İkili bazadan alsam diyorum kenarına yatak koruyucu alsam. Büyük kızım normal de düşmeden uyuyabiliyor ama küçük kızım için o şekilde yapsam nasıl olur sizce. Yoksa yer yatağından devam mı