yesilev Herkese selam; 4 yaş kızım var. Saç bakım tavsiyelerine açığız. Hangi şampuanı kullanıyorsunuz? Banyodan sonra bakım için yağ ve krem sürüyor musunuz? Benim kızımın ince telli saçları var biobaby marka şampuan kullanıyoruz ama bu aralar dökülmeye başladı 😥önerebileceğiniz bir şeyler var mı 🤗
Marianne yesilev johnson’s baby şampuanı kullanıyoruz, A’pieu Kore markasının saç misti var sprey şeklinde, ahududu bazlı sirke olarak geçiyor. Onu kullanıyoruz. Çok parlak yapıyor. Kolay tarama spreylerini tavsiye etmem, yapış yapış oluyor.
catperson yesilev benim kızım büyüdü artık unibaby kullanıyorum, saçları çok gür krem mutlaka sürüyorum yoksa taramak zorlaşıyor. Eğer dökülmesi anormal derecedeyse kan değerlerine baktırabilirsiniz ilerleyen zamanda.
acimavi yesilev şampuan babys green kullanıyorum. Temizliğini seviyorum. Bir dönem agarta ve incia da kullandım. Saç kremi olarak da babyton kullanıyorum. Hem doğal içerikli hem de saçlara çok güzel koku veriyor, kolay taranmasını sağlıyor
livanurvealpinannesi61 yesilev krem vs kullanmıyorum.şampuan olarak ıva natura kullanıyorum uzun süredir memnunum