semihaolcay rica ederim. Valla biz psikiyatriye de gittik. 27. Aya kadar bekle dedi 2li cümle için. Ama en kötü yarım gün kreşe ver dedi. Hala tam cümle yok açıkçası. Baba gel anne gel gibi ya da mesela abla ağladı tren için demek istiyor abla-ağlama işareti ve ağlama sesi gözleri ovuşturma-çuf çuf şeklinde söylüyor. Bu şekilde ifade ediyor kedini. Okuldaki rehber öğretmeni süper bir kadın. Sırf onun için verdik. Dil terapisi vs de veriyor. Valla baya etkisi olcak gibi duruyor ama öğle uykusu problem oğlumun. Şuan onu deniyorlar. Şuan 2. Haftadayız. 1 saatle başladı okula. Uyku dışı problemimiz yok okulla ilgili. Çok memnunuz ☺️ okulda sürekli psikolog olan bir okul tercih edin. Çocukla birebir ilgileniyorlar hemde çocuk okulda sosyalleşmil olur