Merhaba hanımlar, Allah bağışlasın dört aylık bir oğlum var. Doğduğu günden beri ağlıyor, önce kolik dediler sonra besin alerjisi tanısı aldı. Besin alerjisi için diyet yapıyorum. Bu ayrı. Ama bebeğim sürekli ağlıyor. Huysuz ve hırçın bir bebek. (Sağlık kontrollerini düzenli oluyor; herhangi bir sağlık probleminin olmadığını söylüyor doktoru bu belirttiklerim dışında)
Ben tükendim.. Duş almak, sakince bir yemek yemeyi özledim. Eşime bırakıp çıkabilirim bazen çıkıyorum da. Ama bebeğimin huzursuz olduğunu bilmek beni çok yoruyor zihnen.
Her gün dışarı çıkarmaya çalışıyoruz, duş aldırıyorum, beslenmesine dikkat edip uykusunu kaçırmamaya çalışıyorum ama neyi yanlış ya da eksik yapıyorsam bebeğim mutsuz :(
Kendimi çok yetersiz hissediyorum. İşe başlamam gerekiyor, bu kadar ağlayan oğlumu bakıcıya bıraksam bakıcı kötü davranır diye korkuyorum, aile desteğimiz yok, ilk çocuk oğlum..
Düşünceler içinde boğuluyorum, bu ne kadar sürecek. Dışarıdan az süre gören insanlar bile “yazık çok ağlıyor, niye ağlıyor, çatık kaşlı bu çocuk, ay hiç gülmüyor” gibi şeyler söylüyor. Sizene diyorum ama çare yok tabi zihinde bu söylemleri hep dönüyor.